ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

7 Şubat 2011 Pazartesi

içsel dırdırlarrrr




gecenin yanlızk kuşandığı saatlerde tüm düşüncelerim intihar kuşanıyor... tüm düşlerim ölürken kanrevan içinde dört elle sarıldığım umutlarım... cehennemde kaybolmakta tüm cümlelerim



yaşarken ölen ruhuma biçtiğim kefenin rengi simsiyah....!


    en büyük aptallığım aşkı renklerde aramak olmuş, zira yanı başımdaki siyahın beyaza sevdalanmasını unutarak...


    kelimeler tesbihe dizilmiş boncuk misali düğümlendi boğazıma oysa bir zamanlar ne kadar sevdiğimi haykırabilirken bu suskunluk çok acı...!

    hayat mı bir saniye öncesine kadar var olup 1 saniye sonra yok olmaktır.. yani bir varmışız bir yokmuşuz...! tek gerçek toprak ananın rahmi..! gerisi bir halisilasyondan ibaret...

    erkek dediğin amed surlarına benzemeli; savaşlara inat dimdik durabilmeli...! ya adam gibi sevmeli yada haddini bilmeli ... baş eğmemeli ama hükmetmemelide... yürekli olmalı bir yola girdiyse ölümüne gitmeli .... mert olmalı olmayacaksa yol almalı .. .!

    Hayat;param parça etsede yüreğimi,yıksada tüm umut kalelerimi herşeye inat izbe saatlerde düş kurmaya devam eder ASİ Benliğim...!!!

    çirkefte olsa hayat beyaz şarap tadında yudmlamak gerek...!!!


    unuttum sanma seni sevdiğim ama usandım tek taraflı mücadele etmeyi... ben yüreğimi serdim yoluna sen takmadın bir saniye bile şimdi yol verdim, bu kalbe karşılıksız yer eden BEŞİKTAŞ SEVDAM yeter....!!!!


    yüreğin varsa dokun yüzüme, yüreğin varsa dokun sözlerime düşüncelerime en önemlisi yüreğime yoksa dokunma beni bende yakarsın...!!!

    aramıza koyduğun o koca mesafeye rağmen taht kurmuş bir kez yüreğin yüreğimede vazgeçemek zor senden...

    bak delikanlı ben anlamam öle kaçayım, gizemli olayım, biraz cilveymiş biraz bilmem neymiş... ben sana delikanlıca dedim yürek gözüm senle kör oldu.. asılı kaldı kirpiklerinde duygularım... senden hiç bir karşılığı olmadığını bile bile... peki ben neylerim şimdi bu hallerde :(:(:(

    kapitalizme göre aşkın rengi kırmızı ama bana göre aşkın rengi SİYAHTIR..!

    Kendime söylemekten bıkıpta uygulamaktan uzak ben ne zaman hayatımın merkezine kendımi koyarsam o zaman herşey daha farklı olack
    Topladım senli tüm saniyelerimi gömüyorum kalbimin en ücra köşesine,vazgeçiyorum senden ama sadece senden sana olan SEVDAM bakidir. . .

    Bir zamanlar düşlerim ve onları güçlü kılan bir ben vardım benı ve dùşlerimi çaldılar şimdi sıfatsız bir ben kaldım virgüllerden sonra

    beni bulma anne beni arayıp bulma,tüm insanlar gibi bende yittim... herşey kirlendi ve bende kirlendim tüm düşlerimle umutlarımla birlikte.. beni bulma anne yittim cümlerlerimle.. tükendik anne seninsiz günlerde senle birlikte...
    ben bir insanım etten kemikten, ben bir kadınım belki tam bir dişi olamadım ama ben çok fena sevdim seni boncuk gözlüm...kanasada,yaralansada,param parça olsada bu yüreğim büyük bir kara sevdayla tutuldum sana

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder