ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

16 Ocak 2012 Pazartesi

içsel dırdırlarım-4- gece

sadece gece 
yada gecelere yazdım 
kazıdım...


sensli sıcak 
gecelerimi
sensiz ayaz
gecelerimde yaktım ısındım...


sadece gece
yada
gecelerde
ben en çok ağladım
sızlandım


haykırdım
en çokta yalvarışlarım oldu 
gidenlere
gidip gidip gelenlere 
ve hiç aslında gelipte gitmemişlere....


sadece gece 
yada
gecelerde


okudum
yazdım
karaladım
çizdim
sildim
ama en çokta üstüne çizik atmışlıklarım var....


ve kabuslar, korkular, kederler, hüzünler, sana,ona,şuna buna olan tüm anılarım boğuldu karanlıklarında gecelerin...


karanlık dipsiz,sessiz çaresiz kaldığım anların sahibide olsa ben ayaz,soğuk, puslu,hiç ısınmayan,ısıtmayan gecelerimi kimsesizken, yanlız değil yalnız sevdim....!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder