ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

16 Ocak 2012 Pazartesi

içsel dırdırım...-6-

aksi
huysuz
somurtan
çoğu kez alıngan
çok madur
az mağrur
patavatsız
kafası kırık
....
çokta hakllısınız nasıl çekilir böyle bir kadın...
kadınmı benmi?
aynaya bakıp kendini göremeyen bir yaratık dahamı makbul olur?
bence aynalar çok kalleş kendimi hiç göremedim çünkü baktığımda...
ben o yüzünü gördüğünüz ben değilimki
her kes kadar patavatsız herkes kadar sorunluyum...
ama herkes gibi başaramıyorum kendimden başka herkes gibi:(
mesela dişi gibi giyinemiyorum hiç yakışmadığını düşünüyorm..
yüzümü duvar boyar gibi boyamayı hiç beceremedim.. rujun tadından ve yağlımsı halinden tiksinir, parfüm denilen illetten başım döner, kusar yada öksürürüm..
ulan böyle bir kadını ne yapsın ki bir erkek ...
fıstık gibi bir hatunu koluna takmak var birde benim gibilerini yanında gezdirmek.. hangisi daha akıllıca olur?
tabiki benim tasvirimin tam zıttı..
ama benimde giderim vardır bence azda olsa.. mesela maç izlerim senle,pes oynarım futbolu tam oynayamasamda, seninle babalar gibi oturup film seyretmeyi sokaklarda gezip alışveriş manyaklığı gibi zırva birşeye kalkışmam, seninle birlikte sohbet edebilirim, ama yok yaaa buda insnalara çok erkek fatma tarzı uyandırır.. ama napim aq yalanmı olayım.. herkes gibi mi davranayım ben ben olmayayımmı yani numaramı yapayım offfff yine kafam iii her zamanki gibi sanırım ben ölürüm bu gidişle sirozdan...!
yüreğim acıyor her defasında... heleki gözleirmin önündeyse sevdalandığım... ve her defasında kırıyorsa kalbimi ve ben her onu hayatındaki kadınla gördükçe öölüyorsam.. ben benden geçicyorsam ve en çok ölümü düşlüyorsa kelimelerim işte orta şekerli türk kahvesi modundayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder