ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

16 Ocak 2012 Pazartesi

hanginim ben senin en doğrusu hangisyim ben..!

mülteci aşkların tutsağıdır biri...
asiliğin en ucudur bir diğeri...
kimliği yaralıdır en çok baskın olanı...
en çokta kararsızlığı vurur bir başka diğerini
çok seveceni var
az kinci diyeceğim oldu ama yok aslında bundandır yaralığı hiç kinci değildir tüm diğerleri....
denizin yosunu değse çıplak tenine korkudan bir kaşık sua boğulur diğeri...
hiç aşık olmayacağım der biri ama ikizi hep plotonik takılır...
pardon bakarmısın bayan sen benim hangimsin? yada ben senin hanginim asimiyim, hırçınmıyım, kırılganmıyım, yıkanmıyım, yoksa hep yavru bir ceylan gibi avlananmıyım... hey bayan yada aslında kendince baymayan hanginim ben senin? yada hangimim ben...! 
şarap şişelerinin dibinde yitenmi?
sürekli kendini incitenmi,incitilmeye göz yuman mı? hangimim ben her ota boka kırılanmı? kırıldığında neden kırıldığını anlatamayanmı? bir yanı devrimci, bir yanı apolotik olanmı ? bir yanı holigan,bir yanı aslında çok hanımcık olanımı? söylesene yüreğim sen hangimsin ben hangimim... hangim?.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder