ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

6 Ocak 2011 Perşembe

ağlıyorum,ağlayacağım...23 Ekim 2010 23:45

ama öyle sessiz sessiz değil göz bebeğimden akan her damla inletmeli evreni bağıra bağıra söve söve ağlamalıyım- ağlıyorumbu gece ağlamalıyım giden sevgililere, ...bu gece ağlamalıyım yiten yaşlarıma, bu gece ağlamalıyım beni yitirenlere.. evet bu gece göz yaşlarımın sessiz haykırışı ile kabus gecelerimi yıkamalıyım... arındırmalıyım kalbimin karanlık kirli pas tutmuş köşelerini.. evet ben bu gece ağlamalıyım sahte güçlü duruşumu yırtıp atarcasına.. ağlamalıyım tek ilacım ağlamak olan ağlama... ben zaten ağlıyorum şuanda hemde çok arabeskleşmiş bir halde... gözlerim acıyor kim takar ben ancak boranlardan bu şekil kurtulabilirim... geceye , acıya gelmişe geçmişe tenlerinde yittiğim tensizlere meydan okurcasına gözlerim ağlıyor.. ağlama diyenlere ağlamak acizliktir diyenlere inat ağlıyor gözlerim, yüreğim.. ağlıyorummm gecenin soğuk esen rüzgarlarıyla ... ölümle sevişen kabus rüyalarıma ağlıyor göz bebeklerim haberini dört gözle beklediğim hasta olabilme yada olmama ihtimalime ağlıyorum... gereksizleri daima andığı için ağlıyor ben bu gün hep ağlıyorum ve ağlayacağım.. size göre acizliğimden belki bana göreee ise herşeyden arınmanın tam anlamı ağlamak ve ben ağlayacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder