ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

4 Ocak 2011 Salı

öylesine işte...! [23 Temmuz 2010 17:21]

bu gün birkez daha seyre daldım insanları...bir an içim coştu içten içe beynime yazılar yazmaya başladım... yazdımda yazdım,yazdımda yazdım ama birini bile yazıya dökemedim.
velhasıl aklımda kalanlar şunlardı
ne mutlu türküz doğruyuz amerikaya bağlıyız ab'sz yapamayız,, vatan millet deriz toprakların satılmasına tepki vermeyiz..
gavur deriz geldimi adamları iyi bir kekleriz.onlar dünya turu yaparken biz işsizlikten sürteriz..ne çocukluk ne gençlik nede geleceğimiz kaldı. ama olsun biz türküz..
ya allah bismillah deyip adam yakanı,ya sev ya terk et deyip diri diri hamile kadını katledeni serbest bırakır,parasız eğitim,parasız sağlık diyeni içeri tıkarız;olsun biz türküz....
kriz türküsü tuttururlar ama abd den füze alırlar,iş diyeni nında kapı önüne koyarlar nede olsa türküz..
kürdü sevmeyiz,ermeniyi bulsak hesabını keseriz nede olsa milliyetçiyiz..
çocuklara ilk ders ayrımcılığın kötü olduğunu anlatmaya çalışırlar oysa büyükleri anlamamş nasıl çocuklar anlayacak bilinmez nede olsa türküz..
daha aileden sorumlu devlet bakanıyken başarılı olamamış bir kadını eğitimden sorumlu etmişler nede olsa türküz..
açlığa isyan etmeyiz elimizden alınanlara güleriz,sellerde can veririz,seçimlerde hatırlansakta oy veririz nede olsa biz türküz... vay be biz neymişiz....
ama şaşırmam nede olsa burası türkiye cumhuriyeti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder