ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

4 Ocak 2011 Salı

Ahhh Ben Ahhh Bir Ben

en acemi yazıların yazanıyım ben,en acı dolu aşkları yaşayanım ben, en vurdum duymazlara rastlayanlardanım,en kahredici şarkılara içenim, ah benn ah ben ne biçim bir ben.. biraz asi biraz mavi sanki tatlı bir serseri.. birileri deli birilri manyak birileri alınganlığıma kızar benden gider bense hiç gidemem hiç kimseden... ah ben ah ben.. suskunlukların karanlığında çoğu zaman yiten....ah ben bir çöze bilmsem bir ben beni bir seve bilsem benden gidenlerden daha çok beni.. ama nerde, yüreğimde büyüttüğüm umut kırıntılarımı onlar kırıp gitsin diye her seferinde sil baştan yeşerten yine ben... ah ben ah bennnnn...!
ben evet ben serseri ben kalbi hep yeniye açık kapı bırakan hasta ben, belki bu sefer hoyratlığımda beni tav edip sevecek diye kendine her defasında yeni acılara kapı açan hoyrat ben, kulakları sağır edecek çığlıkların ortasında bile etrafa gülümseyecek kadar kendini yitirmiş ben, seviyorum ama delikanlıca ,ama ölümüne olum bizimkisi pazara değil mezara diye bilecek kadar delikanlı bir ben, sokakta önündeki bayana tokat atan adam adönüp ana avrat sövebilecek kadar aptal cesaretli ben...ben işte asilikte can bulmuş hayatın SİYAHında Direngenliğe Durmuş Beyazında Ömrü Solmuş bir Arıza ben :D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder