ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

7 Ocak 2011 Cuma

içsel dırdırrrlardan esintiler...!

Ey Hayat Yamalı Bir Elbisem Gibisin Bir Yanının Söküğünü Dikiyorum Diğer Yanın Sökülüyor..!


Bir gidebilseydim nelerden vazgeçecektim lakin hiç gitmeleri beceremedim hep gidenleri seyredenlerdenim…!!!


Yamalı hayatın sevdasıda yamalı olur.. ve benim gibilerinde hep öyle olur..!!!


Bilinmezliğin karanlığında tükenmekteyim...!!!


içim kanıyor içsel dırdırlarımdan...! sus artık yüreğim sussssssssssss duymuyor seni...


HOŞÇAKAL dünüm bugünüm belkide olamayacak yarınım ....!!! HOŞÇAKAL çok sevdiğim DOSTLARIM,UMUTLARIM,BEŞİKTAŞIM, SEVDALANDIĞIM...!!!! yakındır koca bir HOŞÇAKAL DEMEYE...!!!


AKREP YELKOVANI KOVALARKEN GECENİN BİLMEM KAÇINDA BEN SENİ SABAHA KADAR SEYRE DALMIŞTIM SEN BİLMEDEN...!!!


‎''sensiz yaşayamam,gidersen ölürüm'' sözleri sevginin kendini aşmış edebiyat boyutudur..zira daha öncekiler gittiğinde nasıl yaşadıysam sen gidincede yaşarım, biraz eksik çok acılı ve sancılı...!!! acın dinene kadar yaşarken ölü bir halde... ve birgün elbet acın diner senin ardından bıraktığın kasırgadan bana kalan benle yola devam etmek düşer hayat adına...!!!


papatyayı yolarız seviyormu sevmiyormu diye, hayatta bizleri yolar dayanırmı dayanmazmı diye...!!!


saat sensizliği hasret kala, hüzün geçiyor....!!! yokluğunun kurşunu yüreğimi delip geçiyor...!!!


bir dalga öyle vurduki kıyılarıma az önce ne taş kaldı ne kum dedimya darma dumanım gecelerde...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder