ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

30 Ocak 2011 Pazar

İçsel dırdırlarım...!

Ayaz gecenin düşünde özlemine sığınıp ısınıyorum. . .


ben seni tüm imkansızlığa inat ümit ederk sevdim beeeee


liman olmak uçsuz bucaksız deniz olmaktan zordur.. zira denizin dalgalarıyla kıyıya yanaşan tüm pisliklere başını eğmeden direnende limandır kıçı kırık tekne gibi g*tü başı oynamııyor.


Bir kussam yüreğimdeki,bedenimdeki, ruhumdaki beni tüketen zehri, bir kusa bilsem . . . !


ağla sevgili yurdum ağla.. üstünde kirli çıkarlara kurban edilen tüm bedenler için ağla


çocukluğumu çaldılar gençliğimi yitirdiler söyle anneee söyle neden yittik habersizce


Kirpiklerinde tutsak kaldı gônül gôzüm. . . !


Anlamsız bir hayatı imkansız düşlerle taclandırdığımız içindir acılarımız




ey sen sevdalı yüreğim topla bohçanı izbe yanlızlığa sürgündür cezan...!!!


 her ezginin derinliğinde sarıp sarmaladım bir çocuğun masumiyetiyle sevdiğim seni




gecem soğuk, gecem öksüz gecem sensiz


senin sevdana gündüzlerimi yaktım gecelerde, şimdi ise sensizliğe yakıyorum senli olan tüm gecelerimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder