ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

10 Ocak 2011 Pazartesi

İçsel Dırdırlarım....

Sen... kadın... harab etmektensin benliğini kendin olmayan yaşamlarda... Sarıp sarmalamak isterdim yüreğini... Sorgulamadan, yargılamadan dinlemeni... Şunu bil ki bedeni,ruhu boktan hayatta yıten tek kadın sen değilsın(soneme)


nokta koymadım hayata hala her yaşanana virgül koymaktayım...!!!


kurşun yemiş bir gerillanın son nefesine kadar direnmesi gibi sevdam... sonunda kan revan koksada hava ben yine o doruktaki sana sevdalıyım,sen gözünü bir çırpıda kapatıp kaçabilirsin belki ama ben seninle bu uğurda çatışmaya hazırım son kurşunu yüreğimin ucuna vermişim sonunda ölüm olduğunu bile bile


göz yaşlarımla boğuyorum gecelerimi ve akibetinde kendimi ....!!! kelimelerim içselliğimde sadece ölümü haykırıyor, ben bazen her gün ölüyorum içten içe usulca bazende göğüs kafesmi parçalarcasına neticede ölüyorum işte...!!!


yazmaya kalkıyorum tüm cümlelerim boğuluyor klawyenin tuşlarında ve ben sana olan sevdamı yazamadım adamca :(:(
Yüreğimi dağlan Seni, Dersimin Onurlu direnişi,Amed Surlarının isyankar duruşu ,Sürmene kilisesinin dağlara meydan okurcasına dimdik duruşu gibi asice, Kız kulesinin masmavi denize olan sevdası gibi umutsuzca sevdalıyım


Kör bir kurşun gibi dağladı yüreğin yüreğimi izbe karanlık bir sokakta, param parça olan bedenim pislik içindeki kaldırıma dağıldi gecenın sessizlini yırtarcasınada bir allahın kulu duymaz çığlımı,ùzerine umursamadan basıp geçtiler hayatinda ilk vede son kez göreceği erkekle birlikte bir fahişe


Sınırları mayınla döşenmiş bir ülkeydi bedenin ve ben gözlerimi kapatıp tüm geçmişimi ve geleceğimi heybeme doldurup mayınlarında ölüme kahkaha atarak koşuyorum sana


göz yaşı deryasında boğulmak üzereyim, gömmeyin bedenimi o kara toprağa yakın beni savurun küllerimi toprağa...!!!!


Bekareti devranı aşmıs ülkeme zorla zar dikmeye çalışan akepe tüm EFES şişeleri bi yerinize girsin emi..


Bahardan kalma bir gün, güneş işlesede insanın yüreğine, ben üşüyorum ayazda kalmişçasına sensiz geçen saniyelerimde. . . !


Hoşgelmişsen Ey AŞK Yüreğime,Günüme,Umuduma,Hayatıma...Dilerim Yaralamaya Değil Yaralarımı Sarmaya Geldin...!!!! Nerden bile bilirdim Kara bir Sevda olabileceğini :(:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder