ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

6 Ocak 2011 Perşembe

Kafa taşşşak gibi ne yazdığımı bilmediğim bir gün....10 Eylül 2010 19:15

kafam taşşah gibi derler yaa iişte şuuanda öle.. enteresan bişe üç 50'lik birayla böle olurmu demekki oluyormuş.. hep derler bir yudumlada sarhoş oluna biliniyormuş... sanırım çok doğru bir tez.. pisokoya göre bu işler.. bir 35' lik rakı içerim yeri geldiğinde :(:( ben adadayım saat 2 sularında bir byn arkadaşım aradı bir kaç arkadaşıyla burada olduğunu söyledi.. bende 4 gibi onlara katıldım önce bir yerde oturduk poyrazla birlikte içtiğimiz bira tozla birlikle midemizde bizle bütünleşti sonra bir arkadaşa hoşçakal diyerek iskeleye yakın bir mekanda oturduk bir anda başladım anlatmaya hemde nasıl anlatıyorum.. 2 ayımı anamla hastanede geçirdiğim süürecin bende bıraktığı izlenimlerden bahsederken buldum kendimi.. aşk herşeydir diyordum ama sevgi gibi değil.. hoşlandığın herşeye aşık olabilirsin ama it gibi sevemezsin diyordum.. anlatyıyordum herkes beni dinliyordu herkes kahkahalar atıyordu.. ben hayatı tiye almamaktan bahsediyordum hemde ben..anlatıyordum aşk bu kim olursa olsun yok gizemli olayım yok kaçayım kovalanayım dememek gerekir diyordum, ama öyle 3 günlük hayatta neden gizemli olayım.. eğer hoşlandıysam olum ben sana bayıldım hoşlandım sana aşık olabilirim derim haaa olumlu yada olumsuz gelişir çokta tın aq hiç umrumda deill 3-5 gün üzülür sonra yeni bir okyonusa yelken açarım ama sevgi öle bişeymi oturdumu yüreğin ortasssına sqer atar...bir bakmışsın fırtınadan sonra virane kalmışsın... sonra arkadaşlar deniz motoruna binip uzaklaşırken ben el sallayacağakken ayak sallıyor buldum kendimi.. velhasıl onlar gitti ben bisikletime bindim ufak bir gezinti yaparken onlara anlattıklarımı düşündüm gerçekten o anlattıklarım banamı aitti ben gerçekten hiç bişeyi tiye almayan benmiydim. sanırım zamanla değişime gidiyor bendede beyin.. offf gözlerim ağırıyor şuanda evde.. sadece içip içip içip dağıtmak bağırmak yüksek sesle iğrenç iğrenç şarkı söylemek vede dinlemek istiyorum yanlız kalmak vede yanlız olmaktan tiksinirek.. ağlamak istiyorum umarsızca şuursuzca salya sümük teselli ararcasına ama bulamazken.. kelimeler boğazıma tıkandıkça boğulup boğulup nefes almak istiyorum ... ne yazdığımı bile bilmiyorum yada bilmek bile istemiyorum ağzıma kadar dolmuş kelimeleri şu sanal satırlarda tüketmek birazda olsa yükümü hafifletmek istiyor olabilirim ooooooooofffffff içmek içmek çakır olmak umursamamak eğlenmek tiye almamak hayat buuu yaaaa
aaaa bugünde bayram alalal ne acaip yaff 11 ay her otu boku yeee sonraa 1 ayda töbe edip arındım diyee kendini kandır alalala alalal yaa.. ey tanrıı sen sen oll fultime müslüman olmayanları pek kaile alma... zaten almıyorsundurda bence ehh ramazanda bitti şimdi vur kadehi derler gözlerde karı kız avında olur ohhhhh vur patlasın çal oynasın modunda herkes.. bayrammı oda nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder