ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

6 Ocak 2011 Perşembe

sevgili blog vede sevgili ben - 08 Ağustos 2010 14:57

çoğu zaman yazdıklarımı okuduğumda beğenmiyorum zaten illa beğenilsin diyede bir derdimde yok işte insan kendi başına kalır, arayacak çok arkadaşı olduğu halde hiç kimseyi arayamaz ,içine atıpta anlatamadığımız o kadar çok şey vardırki işte o anlarda bu sanal sayfalara kelimeler imlek imlek işlenir.. yazan için herşey başkaları için hiç birşey ifade etmez.. sanırım benimkiside öyle birşey...vurgun yedikçe kalbim benden birşeyler yitiyor onlarda beni yazmaya itiyor..oysaki tek vede en büyük sorun bendeydi o gizem denilen illet her ne ise öyle olmayı başaramıyorum illakii çevremde olana bak arkadaş buyum ben demek zorunda kılıyorum kendimi.. sonra olan tek şey kendim kendime kalıyorum.. ve sanırım hep kendim kendime kalacağım.. uçurumlarımda bileee son saniyelerime ortak olacamıyacak kimsecikler.. o dipsiz karanlık uçurumlarımda tek başıma düşeceğim...pek bir belirgin özelliğim yok sıradan yurdum kadını işt.... şatafattan zerre anlamayan zarifliğin yanından geçmemiş salaş bir yaşam salaş bir kadın... peki herşey o tür kadınlaramı özgü, yanii yüzünü badana etmeyen çıt kırıldım olamayan sadece kendi olan yada kısacası çirkinin hiçmi güzelliklere hakkı yok... güzeller sever ama çirkinler sevemez diye bir kuralmı var çözebilmiş değilim... yada hayatın insanlarla birlik olup şans tanımadığına bir kişide olsa şans veremezmi? içimdeki sesleri dinledikçe sanırım sıyırmaktayım..
sanki çokta tın yane... kimseler olmadan bu zamana kadar yaşaya biliyorsa bir beden neden illa birilerine ihtiyaç duysunki,duymayacaksın işte içimdeki sesleri kaile alıp...
kimseler ,yada sizler olsanızda olmasanızda kırsanızda en fazla 3-5 gün üzülür ağlar sızlanırım ama hayat her hüsrana rağmen devam ediyor edecekte. Ben bir boğa burcu kadınıyım, evcilim sabırlıyım sever sayarım ama eğer karşınızda birazcıkta olsa inciniyorsam o güçsüzlüğümden değil aşırı duygusallığımdandır.. ooooooofffffff işte böle öle şöyle poooooooooooOOOOOOOooooooOOOOOoooofffffff

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder