ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

5 Ocak 2011 Çarşamba

gidersen eksikte olsa yaşarım

‎''sensiz yaşayamam,gidersen ölürüm'' sözleri sevginin kendini aşmış edebiyat boyutudur..zira daha öncekiler gittiğinde nasıl yaşadıysam sen gidincede yaşarım, biraz eksik çok acılı ve sancılı...!!! acın dinene kadar yaşarken ölü bir halde... ve birgün elbet acın diner senin ardından bıraktığın kasırgadan bana kalan benle yola devam etmek düşer hayat adına...!!!

biliyorum çok yarım kalmışlığımız olacak yarımların üstünü silemem belki ama bir çizgi çekebilirim, sevginin önünde çok eğilmiş olabilirim eğilmişliğimle güçsüz kalmış olabilirim ama bu yenildiğim, bir daha direnmiyeceğim anlamına gelmez tbir kaç formatla yüreğime yeniden yola devam edebilirm....

bunları neden mi düşünüyorum seni hiç anlayamadığımdan olabilirmi sence... hafta sonları bedeninle ruhunla(tam emin olmamakla birlikte) yanımdasın hafta içleri sıfrı.! peki nasıl hayatımdasın, bir ömür benim olmanı zoraki kılmıyorum ama hayatındaysam bir kaçgün bir kaç ay veya yıl biraz senden özveri beklemek hakkım değilmi... sabah sabah kuşlar  cır cır öterken ve ben bu içten gelen boktan kelimeleri dökmek için tuvalete gitmeyip kabız olacağım bir gün boyunca ama sana olan sevdamın bir yankısını bulamamak hepsindende boktan..!!!
bu satırlar böle kısır döngü içinde döner durur.. TEK BİR GERÇEK TAM BENDE OLAMADINKİ GİDERSEN DİYE BAŞLADIM APTALCA YAZIYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder