ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

6 Ocak 2011 Perşembe

okumaya değmez- 29 Eylül 2010 16:49

canım yanıyor gidişlerden, artık usandım gidenin ardından göz yaşı dökmeye... keşke bir şeyleri değiştire bilsem keşke kendimi sil baştan yaza bilsem... işte o keşkeler hayatımızdaki en hazin sözün en anlamlı ifadesi... yine kendimi kendimle bulduğum bir an ve ben yoğun duyguların içinde boğuldum boğulacağım.. artık uzanan hiç bir el gerçek el değil, hayatıma giren hiç kimse gibi :(:(
keşke ama keşke söz geçire bilsem şu kalbime, kilit vura bilsem tüm duyguları en ücra yerine hapsetsem .. yıkılıyorum her seferinde yoruldum desemde yeniden hoş geldin diyor sonra hoşgittin olmuyor... şuanda yazarken bile gözlerimden yanaklarıma süzülen göz yaşıma engel olamıyorum.. hep kalbime sen ne olacaksın bu halinle diye sesleniyorsamda cevabını alamıyorum..hepsi hepsi sadece bir hayat ve sonu olan bir hayat.. ve bu hayat kısacık neden üzülüyorumneden kederleniyorum neden beni üzmelerine izin veriyorum .. ooff neden yaa neden bana verdiğim değerin karşılığı bu şekilde dönüyor.. neden o aşkın ortasında öylece göt gibi kalıyorum...neden ben ve hep ben...neden neden neden neden neden
illa tüm küfürlerimi salya sümük ağlarken fütursuzca savurmalımıyım her gidenin ardından, yoksa tüm kırıklarımıda alıp derinliklerime gömülmelimiyim.... ulan hayat çok kahbesin seninde senin gibi kahbece duygularımı hayallerimi yitirtenlerinde gq...gq.. gq.... alayınızın ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder