ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

5 Ocak 2011 Çarşamba

İçselliğim 3 falan sanırım

uykuda tutmaz dolu beyinle. biir sağa dönerim bir sola vücudum katkası kesilmiş haldeyim..hade keder bugünlük mesain bitsin gayri bende zıbarayım  13 Ekim 2010 03:03 

sisli ve puslu bir günün sabahında güneşi görmek gibi seni sevmek ve senli günleri düşlemek....çok uzak değil o günler sevgili..!13 Ekim 2010 07:35

çok özledim yarin gözlerinin içine bakıp onun sıcaklığı ile dünyayı tiye almamayı.. ooofff ya neden benim bir manitam olmuyor, oluncada durmuyor :):):):)ya ben çok kadınsı değilim yada acaba fazlamı onların kıçını tavan ediyorum bilemiyorumki...15 Ekim 2010 23:52 


bir ırmağın çağlaması gibisin ey yüreğim... herşeye ama herşeye inat ne kadarda durulmana çalışsamda nafile sen yinebildiğini okuyorsun... eski acıları başka bedenlerde silmeye çalışırken yeni acıların çiziklerini bedenime atıyorsun... durul artık kalbim durul.. aramsın gönül gözün birini aramasın gayri biz bize yetmezmiyiz ...!16 Ekim 2010 00:19 

evet datlım belki bu yazdığımdan zerre haberin olmayacak olsun... hani seninle konuştuğumda mutlu oluyordumya işte şimdide yokluğun derin bir boşluk yarattı.. kapkaranlık anlamsız ifadesiz bir boşluk... elim defalarca telefona gitsede arayamıyacağım.. hani saçlarıma dokunmak istediğini söylemiştin ve bende sana ne olursa olsun saçlarıma dokun demiştim ama sadece saçlarıma.. sen ne yaptın saçlarımdan tüm benliğime dokundun,sonra seni hissetmiyyorum dost olalım diyen bir msjla beni yerle bir ediyorsun.. işte o msj ardındaki boşlukta yittim o an.. oysaki sana benim yarim, manitam hayat arkadaşım artık ne isim koyarsan koy ol dememiştimki ben sadece hayatımın kapısından içeri adım atmış seni o kapıdan içeri aldım bir dost bir sırdaş bir ne dersen de işte... şimdi yoksun ve ben sadece '' keşke'' sadece saçlarıma dokunup dostum olarak kalabilseydin diyorum ardında kalan tek bir fotoğrafa bakarak...keşke arayıp o an içimi döke bildiğim Datlım kalabilseydin.!16 Ekim 2010 00:24  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder