ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

6 Ocak 2011 Perşembe

ohaaaa...çüşşşş yanii ...08Ekim 2010 22:13

neymiş bir sosyal paylaşım sitesinde hiç düşünmeksizin bir nick almışım , neymiş maynaqq.. ee ne olmuş yani illa maynaqq diye seksüel bir maynaklığımmı olmalı? diceksiniz ki ne alaka.. alaka arkadaşım msj'larımın %90 seksüel msjlar, mrb maynak ne kadar maynaksın yatakta, yok sevişmek istermisin yok cam açalımmı. daha neler neler oha çüş dediğim.. fetişinden bilmem nesine kadar ne arasan mevcutmuş yaf burdada.... kıt zeka insancık öncelikle her maynaklığı bacak arasına indirgememkmi lazım haa.. öküs o kadar cinsel sorunların var git o tarz sitelerde sürt burada niye zaman harcıyorsun..bir kere profilimi incelesen maynaklığımın sebebini anlardınız.. eğer benim öle bir derdim olsa burda bu kadar paylaşım yapmaz direk konuyla alakalı şeyler paylaşırdım malum burdada o tarz hatunlar vardır heralde değilmi mürük :):):)
şu ülke insanımın öncelikle türban özgürlüğünden çok cinsel eğitim alma-öğrenme özgürlüğüne acil ihtiyacı var en azından gelecek nesiller abaza yetişmez.... zira o zaman bu kadar sapkın fantezili insanlar kadınları sanalda bile taciz etmez... cinsellik adına gizlenen, gizemli kılınan, günah sayılan, kötü bişeymiş gibi izbeliğe gizlemeye çalışmak beyinleri sadece bacak arasına odaklıyor..bu beyinleri başka fanteziler yerine başka şeylere odaklaya bilseydik bu ülkede koyunlar az olurdu...
nese mörük uzun lafın kısası bana bu tür şeylerle gelmeyin işim olmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder