ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

4 Ocak 2011 Salı

Bana Senden Çok Var,Ama Sana Benden ...!

ne sen benim için bulunmaz hint kumaşısın , nede ben senin için. ama senden çok var etrafta.. her türlü aklı bacak arasına kayan.. hiç boşuna meşgul etme zamanımı sen tarzına ihtiyaç duysam sokaktada bulurum.. evet bende bulunmazlardan değilim.. ama ufak tefek ayrıntılarım var, ben asiyim,hırçınım biraz deli manyağım ama beynim bacak aramdan çok kalbime çalışıyor sanırım bundan fazla gelirim sana... birileri seni siqerek eksiltirken ben seni severek yüceltirim.. sanırım neyse yaa boş verelim sen beni ben seni... kendi karmaşalarımızda ya yakıp kül olacağız yada yakılarak.. gayrı sal gitsin diyorumya bana senden çok var ama belki benden sana çok yoktur..
ama senin gibiler hala o kadar çok ki bunlara rağmen hiç bir zaman incinmemiş aldanmamış aldatılmamış olduğumu düşünerek inadına inadına seveceğim ...! çünkü hayat senin gibilerine rağmen son saniye son nefese kadar yaşamaya değer acısı tatlısı kederi sevinciyle... haydi şimdi attığın demiri al soq bir yerine ve çek git bu iskeleden çünkü bu iskele bu saaten sonra demir atan gemilere kapıyı kapattı çünkü artık oda denizlere demir atacak gemi olmaya karar verdi...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder