ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

6 Ocak 2011 Perşembe

herşeye inat haykır son nefese kadar BEŞİKTAŞ ULAN !!!09 Kasım 2010 Salı, 21:19







benim haddim olamaz kalkıp şurda ağdalı ağdalı futbol terimlerine değinmek.. ben ne ustası ne spor köşe yazarıyım.. ben sadece yürekten bir BEŞİKTAŞlıyım.. ve düşünüyorum ne oluyor? neden o formayı giyen futbolcularda o azim o tutku o kazanma isteyi o kartal asiliği yok? ne olduda bir türlü kaynaşmış bir takım göremiyoruz... benim için skor gerçekten önemsiz belki yıkıldık kasımpasa maçında ama skoruna değil sahada BEŞİKTAŞ'a yakışır bir oyun bir futbol görememekti bizimkisi...ben hesabı ne rüştüye nede sadece hakana keserim ben tüm yaşananları klübün yönetiminden sahada oynayanlara kadar herkesin ortak suçlu olduğunu düşünürüm.. benim gözümde futbol 2-3 futbolcuyla olacak iş olmadılıdır.. bana göre futbol tam bir ekip işidir.. eğer zincirin bir halkasında kopma olursa o zincir komle bozulur...!! bu yaşananları görünce yazıklar olsun diyorum nedenmiii başarılarda yıldız transferlerde yere göğe sığdıramadıkları beşiktaşı şimdi ellerinden geldiğince yerin dibine sokmaya çalışan basına her an her saniye küfür ediyorum... yazmasınlar bee yazmasınlar ne başarımızı nede başarısızlığımızı...çok kızgınım çok asabiyim çok daralmış durumdayım ama yinede herşeye inat bugün formamla her mağlubiyetten sonra yaptığım gibi dışarı çıktım başım dik... kendi aralarında seslice birbirlerine beşiktaşın hali ne olacak diye taşşak geçerek bana laf sokmaya çalışanlara zerre aldırmadan gülümseyerek geçip gidiyorum.. zira onlar o tabeladakii 1-2-3-5- yazan rakamları önemseyen tipler.. onlar tribünde zerre varlık gösteremeyen yönetime kul köle olmuş koyun sürüsünden öte değillerdir... onlar dünyayı şampiyonluklarda zaferlerde yakacaklarını haykıran ama mağlubiyette ise stadı boş bırakanlardır.. onlar siyah beyazı köpekler dünyasına aittir teziyle bizi alçaltmaya çalışırken normal yaşamlarında renkli giyinemeyip siyah beyazı giye bilecek kadar soysuz köpekler... onlar folloş aşkların folloş aşıkları ne anlarlar armaya olan sevdayı, armaya olan tutkuyu ne anlarlar? hiç! koca bir hiç! onlarda anlama kabiliyeti olsa renkli takım tutmaz bir tabeladaki rakamlara kul köle olmazlardı... SEVİNMEK İÇİN SEVMEDİK sözü o kadar büyük bir sözdürki her yiğidin harcı olamaz tabiki..! ancak ve ancak BEŞİKTAŞlı bu sözün büyüklüğünü bilerek söyler, söyleye bilir...!!! ULAN RENKLİ FAHİŞELER SİZLER ŞEREFSİZ LİGDE ŞEREFSİZLİKLERİNİZLEEE AVUNUP DURUN BU TAKIM 2. LİGDE BİLE OYNASA O ARMASI O ŞANLI ŞEREFİ İÇİN YİNE ARDINDAN ÖLÜMÜNE GİDERİZ...!!!! BU AŞK Kİ ZİNDANLARDA ÇÜRÜMEYİ GÖZE ALMIŞ TUTSAK MİSALİ ÖLÜMÜ GÖĞÜSLEYEREK SİMSİYAH KARANLIKTA BEMBEYAZ GÜNLERİ UMUD EDEREK BEŞİKTAŞ SEVDASI İLE YATAR KALKARIZ...!!! İŞTE ULAN İŞTE KOLPA TÜM SEVDALARA KOLPA TÜM YAŞAMLARA KOLPA TÜM RENKLERE KOLPA TÜM BASINA İNAT SON NEFESİME SON NEFESİMİZE KADAR BEŞİKTAŞ SENİNLE ÖLMEYE GELDİK DİYE HAYKIRIYORUZ VE HAYKIRACAĞIZ...!!! ÖLÜMÜNE SEVİYORUZ BU AŞKI..!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder