ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

6 Ocak 2011 Perşembe

gidiyorsunuz anladık peki neden geri vitesle dönüyorsunuz ...!- 05 Ekim 2010 22:32

düşmüşüm kırık düşlerin peşine, hayaller kurmaktan sakınmadan, sanki hiç incinmedi bu kalp birileri tarafından, sanki hiç acının rengini görmemişçesine, sanki hiç umutsuzluğa karanlık yanlızlığımda düşmemiş gibi... düşmüşüm kırık bir aşkın peşinden apansız bilinmezliğe, ben gidiyorum yol gidiyor aşk büyüyor, aşk büyüyor ben kendimde küçülürken aşk duyduğum benden gidiyor.. gidiyorda bilmezki benden giderken benide o kavuran yanlızlık çöllerine mahkum ettiğini...
hani anlıyorum ben hep limandım sizlerde o limana bir süreliğine demir atmış gereksiz yıpranmış ama kendini dev aynasında gören teknelerdiniz.. anlıyorum siz kim demir attığınız kalbi anlamak kim.. siz sadece uğrar ve hiç düşünmeden çekip gidersiniz... hadi gittiniz peki ne olduda hiç bişe olmamışcasına geri dönersiniz..utanmadan,arsızca, sanki hiç birşeyler olmamışçasına ''slm'',nasılsın'' dersiniz... hiç düşünmezmisiniz acılarını daha derinlerde yitirmeden gelişiniz daha çok acıtacak bu canı:(:(
gelmeyin ne olursunuz gidişlerinizle kopan fırtınalarımın ardına zar zor doğan güneşimi gölge etmesin varlığınız, geri viteslerle yaptığınız dönüşleriniz bir işe yaramazki bunca geçen zamandan sonra.. lütfen dönmeyin gitmeyin diye hayrışlarıma karşı bu sefer dönmeyin yalvarışım yankılanır yanlızlıkla kavrulan dünyamda .. dönmeyin ne bir özür ne bir tebessüm nede size dair umut uyandıracak tek birşey dahi istemiyorum,
dönmeyin yokluğunuz artık anılardan arta kalan bir sızıdan öte değil.. yalvarışlarıma yalvarış katmayın yokluğunuza yeni bir yokluk eklemeyin...
bu yazınında sonu gelmez basit kelimelerimden basit yazılarımla.. sadece iç dünyamın haykırışını dışa vurmak istesemde kıt edebiyatımla dahi yaşattığınız duyguları anlatacak kelime bulamıyorum işte...en iyisimi kendimce kabaca sabaca çok acınacak bir durum değilmidir tek bir sebep bile bazen sölemeden gidişinizin ardından nasıl geri vites yaparsınız yaa hadi gittiniz anladık da peki ne olduda gerivites yapıp dönersiniz bu arıza hatuna ULAN!! !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder