ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

5 Ocak 2011 Çarşamba

içselliğim-5

gücüm yokken bile gözü kapalı dalıyorum derin sevda okyonuslarına.. ama artık formatlamam gerek önce kalbimi ardından beynimi.. başarabilirmiyim yeni bir ben bambaşka bir ben..sadece kendini düşünen hayata dair herşeyde bencil olablen bir ben olabilirmiyim acaba ...
17 Aralık 2010 21:08 


gerçekten acının rengi siyah mı? peki ya sevdanın çizgileri benim gördüğüm gibi mi ...? ya umutsuzluk varmıdır onun bir kitabı, yada umudun varmıdır bir hikayesi...?

Sen Benim Yüreğimde Kanayan En büyük Yaramsın,Sen Benim En Eksik Kaldığım Yanımsın,Sen Benim Umursamazımsın,Sen Benim Sen Benim Yarım Kalmışlığımsın...
ben diye birşey bırakmadın bende çünkü baştan aşağı sen oldum ben...!!

 5 gün önce  

yanlız kalmak vede yanlız olmaktan tiksinirek ağlamak istiyorum umarsızca şuursuzca salya sümük teselli ararcasına ama bulamazken.. kelimeler boğazıma tıkandıkça boğulup boğulup nefes almak istiyorum ... ne yazdığımı bile bilmiyorum yada bilmek bile istemiyorum ağzıma kadar dolmuş kelimeleri kusarcasına satırlarda tüketmek birazda olsa yükümü hafifletmek istiyorum!

   6 gün önce  

illa tüm küfürlerimi salya sümük ağlarken fütursuzca savurmalımıyım hem gelip hayatımın kuytusuna dalacak hemde hiç birşey olmamış gibi gidenin ardından, yoksa tüm kırıklarımıda heybeme koyup derinliklerime gömülmelimiyim ölümün sessiz vede soğukluğu ile sevişirken !....

  6 gün önce  

usulca ama yorgun bir halde sokuldum yorganımın altına, tüm düşlerimi göz kapaklarıma zımbaladım sabaha ilk günaydınlarım düşlerimle bakabileyim diye...!!!

sil değiştir yanıtla
maynaqq   29 Aralık 2010 01:06  

içim daralıyor geceye gizlenmek istesede yüreğim ay karanlığı yırtıp atıyor...ne ben kendimle kalabiliyorum nede birinin varlığında var olabiliyorum.. bir çeşmekeşin içinde debelenip duruyorum bazen ölümde yitip gitmeyi arzuluyorum bazende yaşamak arasında kararsız kalıyorum.

  27 Aralık 2010 21:29  

bir gerillanın cesaretine sahip olmayacak kadar korkak, kadir kıymet bilmeyecek birine sevdalanacak kadar aptalsın yüreğim...!!!

   26 Aralık 2010 15:42  

ey sevdalağındığım yürek ben vede benim gibiler yaşamın kirli çarkında un ufak olmamak adına direnirler, onların tek sığınabildikleri kent sevdalarıdır... senki halkın sevdalarını bilirsin şimdiki bacak arasına sıkıştırılmış bir aşk değil leylalardan,şirinlerden kalma sahra çöllerini susuz aştıracak sevdalardan bizimkisi... peki neden derman olmazsın 3 günlük ömürde yürek sancıma :(:(

   26 Aralık 2010 15:42  

oysaki düşlerimizdi bizi biz yapan ve ben o düşleri senin gülüşünle,sesinle süslemeye kalktım umursamaz olduğunu bilmenin verdiği ağırlıkla...

  26 Aralık 2010 01:32  

bir fahişenin kahkahalarında kederini gizlemesi gibi aldatıcıdır hayat..

  24 Aralık 2010 15:03  

bazen hırçın bazen durgun
bazen kırgın bazen barışık
bazen agresift bazen sempatik
az akıllı çok deli
ama herdaim tatlı bir serseriyim diyorum bazenli zamanlarda kendime....! Bu Beni Böyle Sevemezmisin

  24 Aralık 2010 14:58  

hava kararmaya başladı belliydi gökyüzü ağlayacak.. önce usulca göz yaşlarını akıttı şehrin üstüne o kadar nazlıydı ki insanı dışarı çıkmaya davet ediyordu sanki.. hiç düşünmeden dışarı attım kendimi ...usulca ağlayan gökyüzüne sığınıp bende ağladım yeryüzü ile birlikte ıslandık...usulca çiseleyen göz yaşları bir anda fırtınaya döndü gökyüzü ağladıkça ben mutlu oluyordum çünkü o gözyaşlarında benimkilerde yok olup gidiyordu... teşekkür ederim gökyüzü benimle birlikte ağladığınız için...

  24 Aralık 2010 14:46  

ayrı hikayelerin farklı kahramanlarıyız senle, düşlerimizden zevklerimize kadar bambaşka, ama bu seninle sürebildiği yere kadar sürebilecek bir hayat arkadaşlığını imkansız kılmaz ki beee.. ne olacak dokun artık şu yüreğime :( :( çokmu zor 3 günlük dünyanın 3 günlük hikayesini senle yazmak

   23 Aralık 2010 19:44  

akan göz yaşlarıma aldırmıyorum sanma hayat onların her bir damlasının intikamını alacağım senden...!bilesinki yenilmişliğimden değildir ağlamam sana karşı direnme gücümü toplama sebebimdir her damla göz yaşım...!!!

   18 Aralık 2010 00:46  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder