ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

4 Ocak 2011 Salı

Ben Böyle Bİr BEŞİKTAŞ'lıyım...!!!! [30 Temmuz 2010 13:20]

babam fenevlidir... bir zamanlar onu çokseverdim hayatımda tek değerli şeydi babam..o zamanlar kız çocuğu ne anlar değilmi futboldan falan :):)doğruydu söylüyorum bende anlamazdım... biraz büyüdüm ben çocukkende çok asiydim, hırçındım ama o zamanlar ailevi konularla alakalı idi bu özelliklerim...ve ben biraz daha büyüdüm boy attım bir kuzenim vardı tüm kız kuzenler ona aşıktı benim gibi ve oda glatasaylı idi... birde sülalenin kızları vardı onlarda sırf takımların futbolcularına aşıktılar.. ve ben bir gün bana sen hangi takımı tutuyorsun sorusuna BEŞİKTAŞ dediğimi anımsadıkça nerden, kimden nasıl öğrendimki ogün karakartallıyım demiştim.. hatırlamıyorum hala ama ben sülaledeki ibne renklileri tutanların içinde tek başıma hayatın o en ince çizgisindeki aşkı hissedip kartalımın kanadına tutunmuştum bile... bazen bunun ezikliğini yaşarım neden BEŞİKTAŞ'lı doğamadım diye yapabileceğim birşey yok arkadaş...
■ gençlik yıllarımız geldi ben BEŞİKTAŞ'lıydım ama taraftarlık nedir ne anlardım ki.. sadece arada tvden yada gazeteden takip ederidm.. biraz fazla hızlı yaşadım siyasi sosyal, belki hiç birşeyin içinde tam anlamı ile olamamıştım ama tuttuğum takım sadece hayatıma ara ara renk katan bir sosyal yöndü... yani ben bir BEŞİKTAŞ taraftarı değildim ben bir BEŞİKTAŞ izleyicisiydim belki int o zamanlar yaygın olsa idi bizde daha kolay taraftarlık yapardık zira elinde klawyesi olan herkes BEŞİKTAŞ için evreni yeri göğü inletiyor... herneyse işte gel zaman git zaman derken birşeyler beni sürekli tetikliyordu, mabede gelmenin hayallerini kurmaya başladım orda o ateşi o tutkuyu o coşkuyu yaşamalıydım diye düşlerken bile hem hayatın getirileri hemde bir çok sebebide kendime sanırım bahane edip o kutsallığa ulaşmayı erteledim çok zaman.. delikanlıca söyliyeyim 3 yıldır tribünlerdeyim 3 yıldır o havayı soluyorum ve bir zamanalr bahanem olan o boktan hayat koşuşturmalarım hala devam ettiği halde... eğer ki aşk yüreği sarıp seni kemiriyorsa o yola girmek vede o yodan çıkmak imkansız işte ben o aşk için ayağımı bile bile o yola bastırdım... hayatta ölümler gördüm ve eğer hayata gözlerinii açtığında bembeyaz bir sayfayla açıp o sayfayıııı karalayıp sonra simsiyah kapatıyorsak 3 günlük yaşamda bu yüreğim beni mabedin sokaklarına dostlarımla olmaktan yanaysa ben olmalıyım vede olmak için çabalamaktayım.. hatunlar genelde alışveriş yapıp arkadaşlarıyla gündelik hayatlarını yaşarlarken benim aklımda şairlerdeki dostlarım içtiğim o biranın tadı gelir ve bir an önce maç günü gelsede diye gitmek isterimm.. işte benimde hayatımdaki tek gerçek tek lüksüm bu...hanibir tezahuratımız var BEŞİKTAŞIM HAYAT SENSİN HAYATIMI S*** sensin dieee gidiyorya aynende ölyle oldu desem yeri... bu yol biraz değil epey meşakatlı ben BEŞİKTAŞ OKYONUSUNDA sadece bir damlayım herkesin kendine göre bir hikayesi var elbette buda benimkisi ...ben komilikten başladım kafelerde çalışmaya mutfağa kadar ilerlemiş tek mesleği en iyi mesleği aşçılık olan biriiydim
ne kadar BEŞİKTAŞ'lıyım...kendimce çok BEŞİKTAŞ'lıyım..aşçılık mesleğini sırf maçlara gidemiyorum diye bırakıp bakıcılık yapabilecek kadar BEŞİKTAŞ'lıyım işten kovulacağımı bile bile yalan söyleyip maça gidebilecek kadar BEŞİKTAŞ'lıyım her iş görüşmesinde çok iyi çalışırım her konuda yeteneğime güveniyorum ama size teksorun yartacak konum Beşiktaş maçlarına gitmek diyerek o işi baştan kaybedecek kadar BEŞİKTAŞ'lıyım ...
artık 30 yaşındayım ve ömrümün sonunuda siyah&beyaz yaşamak tek dileğim , tek amacım.. çok kızanlar gördüm sürekli uyaranlar bak böyle gidersen bir şeyin olmaz ilerki yaşlarda zorlanırsın çokta tın :):) sanki gençken zorlanmadık dimii yani... şimdi dadıyım ve aldıım 650 tl ye yatılı çalışmayı sırf en azından mabedde olanlarına gitmek için katlanıyorum fark etmez kimler nelere katlanıyor ben katlansam ne olur BEŞİKTAŞ 'ım için....
çok sevip onunla bir kaç yastıkta kocayabileceğim şahsın ya ben yada BEŞİKTAŞ diye sorduğunda tereddütsüzce BEŞİKTAŞ diye bilecek kadar BEŞİKTAŞ'lıyım...Bir sürü borcu olup ona rağmen kombine alacak kadar BEŞİKTAŞ'lıyım hayatta tek tutkusu BEŞİKTAŞ olan bir BEŞİKTAŞ'lıyım...Aşk benim için nasıl dünyaya bedelse BEŞİKTAŞ'ta benim için herşeye bedel...ben BEŞİKTAŞ'lı dostlarımla paylaşmanın dostluğun en güzelini öğrendim yaşadım.. her takım halkın takımı olduğunu söylesede maçtan maça yaşanılan dostluklar vrdır ama BEŞİKTAŞ'da bu dostluklar hemen hemen her alanda devam etmektedir.. bizler sadece maçtan maça deil hayatı her alanında bu duyguları paylaşmaktayız... BEŞİKTAŞ BAŞLI BAŞINA BR HAYAT FELSEFESİ BİR HAYAT YAŞAM BİÇİMİDİRİŞTE BEN BU YÜZDEN BİR BEŞİKTAŞLIYIM VE BİR O KADAR MANYAK BEŞİKTAŞ'LIYIM ben BEŞİKTAŞ'ı türkiye cumhuriyetine benzetiyorum, mesela beşiktaşı yöneten nasıl onun tüm özkaynaklarını sözde gelir için peşkeş çektiyse işte başımızdaki akepe yönetimide kamu kuruluşlarını peşkeş çekmiştir.. yazık halk zaten aynı ha taraftar ha hak... biri yoksulluğundan isyanda etse onurunu 2-3 pakete satıyor, diğeride 2 yıldızın gelişiyle, BEŞİKTAŞ ŞEREFBEY olacak diye beklerken satışına göz yumar ses çıkarmaz... offff daha neler neler.. ben eski o yönetimlere boyun eymeyen tribünü özlüyorum... o sosyal duyarlı tribünleri ....ama yok halkta,taraftarda malesef yönetimlere boyun eyiyor...eski yıllara duyduğumuz özelemle dilerim bizi birbirimize bağlar kenetler tekrar o özgür asi vede asil tartarlar o tribünlerde o coşkuyu yaşarız....
aman yaff gece gece yazdık ama ne yazdık bilemedim :(:(:( umrarım bir kusur eylememişimdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder