ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

6 Ocak 2011 Perşembe

Çok Şey İstemişm Senden Ey Hayat... 23 Ağustos 2010 00:49

Büyümüştüm en büyük dileğim okumaktı.. okuyup avukat olacaktım çok istediğimden olmadı...!
Çalışmak zorundaydım artık çalıştıkça birşeyler yapmak için çabaladım çok çabaladığımdan olsa gerek ordandaaa birşey çıkmadı...
Sevmek istedim hemde dünyanın tüm güzellikleriyle,onu sevip dünyaya onun gözleriyle bakmak buda çok büyük bir istektiki tüm aşklarım kırıntıydı ve o kırıntılarla yetinmekle kaldım...
bir zaman sonra müziğin ruhumu beslediğini keşfettim en güzel keşfimdi birşeyler çalabilmek istedim ama işte aksilikler aksiliker imkansızlıklar ...
sonra müzikle birlikte dans etmek istediğimi hissettim nasıl güzel birtutkudur ey tanrım... müziğin güzelliğiyle yoğrulup tüm ritime ayak uydura bilmek et yığını bedenimle, oda sadece düşelerde kaldı... ben ne çok şey istemişim senden be hayat....
ne hakla bu kadar güzellikleri senden diledim değilmi :(:(:(
artık bir insan yığınıyım,bazen bazı güzellikleri tekrar hissetsemde seraptan öteye gitmiyor..
işte bundan sanırım sürekli kendime uçurumlar yaratıyorum sonra o uçurumdan atllıyorum bir girdaba sonra debeleniyorum debeleniyorum ama hiç birşey olmuyor...bir el bir ses yok kapkaranlık.. [dnz karalama]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder