ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

5 Ocak 2011 Çarşamba

İçselliğimden Küçük Kırıntılar...!!!

hani eğer geldiysen kapımı ansızın çalarak hani eğer girdiysen düya evimden içeri bilesinki bildiğin ben o ben değilim taş gibi sağlamken bir buz kadar güçsüz yüreğim.. eğer ona dokunup varlığınla ısıtıp kollıyacaksan ne ala yoksa hiç eşikten adımını dahi içeri atma...!07 Ekim 2010 14:37  


yağmur yağmaya başladı önce bardaktan boşalırcasına sonra yavaş yavaş sonra sakinleşip yok oldu.. aynı bendeki aşklar gibi.. ne kadar benziyoruz doğa anayla birbirimize...07 Ekim 2010 14:45 

gömmeyin ulan şu azap çeken ölmüş bedenimi o kara toprağa meze etmeyin beni yılana çiyana.. yakın bedenimi kor ateşlerle, savurun küllerimi ki esen rüzgarla yarin tenine ulaşsın tenim...!
  07 Ekim 2010 16:49 


ulan hayat seni delicesine yaşamak vardı, yaşıyormuyum keza bazen delice yaşıyorum.. ama eksik kalan yanım çok, örneğin motoruma atlamış arkamda beni daima bırakanları bırakarak yüzümü yalayan rüzgarla sevişircesine özgürlüğe gitmek off tanrım ne güzel olurdu..
ve sen evet sen bak hayatımın kıyısından bucağından tuttun ve şimdi içindesin.. çemberin içinden fet ettin helal sana seni düşlediğim hayat gibi yaşayabilirmiyimm düşlerimin içine sızan güneş ışığım07 Ekim 2010 21:55 


kapadım gözlerimi seni yağmurla diledim öğle yağasın ki yüreğime tüm benliğim senle dolsun...
08 Ekim 2010 14:55 


Güneşsiz kalmışım tümden, ışıksızım ben.. Bir uçurumun içinde, nefessizim ben, uzat elini sende öyleysen çıkalım birlikte bu girdaptan  08 Ekim 2010 18:02 

bir acaip haldeyim.. kalbim kıpır kıpır ama acaip haldede gerginim.. miğdeme kıramp girmiş durumda.. offf yaa ne olacaksa olsun... 09 Ekim 2010 19:08 


yaptıklarımla, yaşadıklarımla basit değilim öyle düşünenin aq sadece yaşamın ölümle seviştiği 3 günlük dünyada yüreğimin sesini dinliyorum... alayına TRİVELA...!10 Ekim 2010 22:46


çapa vurulmamış nasırlı yüreğe istediğin tohumu ek gayri bu saatten sonra bir boka yaramaz o tohum...!11 Ekim 2010 09:52  

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder