ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

6 Ocak 2011 Perşembe

Bir Veda olsa gerek-11 Şubat 2010 Perşembe, 02:42

gidiceğim apansızca toprak ananın rahmine
gideceğim ansızın veda edemeden..
ama bilin gidişim boşuna değildir..
bilinki utanmayın arkadaşlığımızdan
bilinki çok çabaladım ve artık gücüm yitti gitti
bilinki mücadele sadece ideolojilerle bitmiyordu
bilinki insanlar kalmış arada kimliklerin
bilinki hayat denilen şey yaradılışından sonra bir avuç açgözün yüzünden böyle oldu
bilinki kolay değil savçmak heleki her yiğidin haddi hiç değil
bilinki gidişim acizliğimden olmayacaktır umudumun kırıntılrınında tükenmesindendir
bilinki sevgilerim için bile it gibi savaşmak zorunda kaldım
herşeyi bilmenizi nasıl isterdim....

ve sizler evet sizler
anne ve baba sizler hayatı bana zindan edenlerin başında geldiniz
sayenizde ne çocukluk ne gençlik bildim hep bir ezikliğini yaşadım
çocuk yapmak sadece yapmakla bitmiyor sizi en başından beni yıkan oldunuz

sonra sonra yüce devlettim szilerde hiç şans vermediniz hemde hiçç
benim gibi milyonlarcasını hayatın çarklarında silip süpürdünüz
yarımız fahişe yarımız hırsız yarımız sokakları mesken alırken yarımız ota boka battı
çok azımız ama çok azımız direne bildik onlarda 2 ye ayrıldı
bir grubu kendini halka adadı
diğer grupsa benim gibi ortada takıldı kendini hiç bulamadı...

ve az zaman sonra sizlermi yoksa bizlermi bilmiyorum ama birilerimiz erkenden gidecek hangimiz kurtulacağız bu gidişin ardından bilinmez
bildiğim tekşey her geçen gün toprağın kokusuna yaklaştığımdır..

ve ve sevgili dostum dostlarım eğer bu veda her an gerçekleşirse kitaplarıma sahip çıkın birde 2 kedim var sokak kedileri onlarada iyi bakın olurmu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder