ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

5 Ocak 2011 Çarşamba

İçselliğimden dökülenler -4

hayatımın içine sıçan kadın şimdide rüyalarımın içinemi sıçar oldun.. bir rüya ancak bu kadar kabusa döner.. o bıçağı kalbine saplarken o çıkan sess.. aman tanrım resmen irkildim.. çocukluğumun gençliğimin o masum anlarını kirleten hafızalarımdan silen kadın sayende gerçekte yapamadığımı rüyamda yaptım.. ama ben insanım vicdan azabı çektim gözlerimi açtığım o ana denk... git artık yaşamımın kıyısından korkularım kabuslarım olma senin istediğin oldu babamı vede tüm geleceğimi o evde bıraktım... tanrım bu nasıl bişeydir sanki herşey gerçekti ve ben o bıçağı o kalbe sapladım...,16 Ekim 2010 08:53


dokunma doktor dokunma çaablasanda nafile benim yaram çok derin kurtuluşu ilaçlar değil kurtuluşu ölümle perçinlenmiş...23 Ekim 2010 22:56 


şişmiş gözlerle sabaha merhaba dedim bugün yine.. güneş nazlana nazlana gökyüzüne yükseldi ve ben güneşe bakamaz haldeyim.. hafif bir rüzgarla sevişirken hava bugünde öylece gecip gidecek bana birşeyler katmadan...!24 Ekim 2010 13:34 


karanlığın uçsuz bucağında bulmak, sarıp sarmalamak göğsüme bastırmak isterdim... yağmurun bile arındıramadığını göz yaşlarımla yıkayıp yummak isterdim.. başka bedenlerde eksilmiş ruhunu yeniiden beslemek isterdim... bak işte sadece isteye biliyorum olmayan birşeyi istemek böyle birşey... olsun belki yakınlardasındır belki bir sokak başında belki inönüde tam gol atıldığı sıra göz göze geleceğiz...gelmeliyizde bir an önce bizler dünyaya birbirimiz için gönderildik... bu ruhun bu bedenin karşı bir bedene ihtiyacı daima olmuş vede olacaktır.. bir beden bir bedendeki kalbe şu aralar öyle ihtiyacım varki.. haydi yüreğimin karşısına çık..02 Kasım 2010 00:01 


Tüm kırık duygularımı karanlığın içine hapsediyorum uyuya bilmek adına, haydi kederlerim mesainiz bitti bırakında uyuyayım...!!!04 Kasım 2010 02:21 


gitmee gidersen yarım kalır senli anlarım.. gitme daha sen ben, ben sen olamadan yetim koyma bizli senleri...07 Kasım 2010 09:59 

her umutsuzluğa düşünce bu yürek intihar kuşanıyor sözler birer birer...! her uyku akarken beynimde aşşağı gözlerim direniyor vücudum kas katı kesiliyor.. ulan aq geceleri bırakında uyuyayım  10 Kasım 2010 01:51 


bir yumruk gibi yüreğimin üstüne oturdu kederlerim, kendi yükselttiğim uçurumun tepesinden karanlık girdabıma atlamak üzereyim..!!!  11 Kasım 2010 12:52 


önce yüreğimde kızılca kıyamet koptu ardından parçalı bulutlu gözlerimden yağmurlar yağdı her düşen damlada benliğimi ruhumu arındırmak için çabaladıkça katran karası bataklığaaaa gömüldü bedenim :(:(:(  11 Kasım 2010 23:01 


inancını yitirmiş bir kayboluşun başını çeken kahramanım ben, kimselerin beni sevip sevmemesi önem taşımıyor gayri... çünkü ben kaybetim hiç bilmediğim sevgiye olan inancımı...!!!
17 Kasım 2010 12:54 

hanii ordaydın karşımda, bazende yanı başımda.. hani ellerin ellerime değdide sıcaklığın avuçlarımda kaldıya hani gece yanımda olduğun halde rüyalarım seninle yorulduya, işte ben seni orda o tebessümünde ağzından çıkan her sözcüye vuruldumda söyleyemedim :(:(:(
  22 Kasım 2010 15:33 

asi yaramaz söz dinlmez bir çocuk gibi yüreğim, hadi dokun ona uslandır varlığınla...!!!
26 Kasım 2010 09:48 

yitik düşlerin yitik kahramanı oldu yüreğim, yitik sevdalara meğil verip karalar bağlar bedenim...29 Kasım 2010 21:17 

hayat bazen hüzün, bazen sevinç bazen göz yaşı ama her daim siyah & beyaz akıp gidiyor...
29 Kasım 2010 21:20 

bu geceden itibaren umutlarımı yitirmeden en güzel düşlerimle erteledim dudaklarından çıkacak en güzel sözler için kalbimin bir köşesine kaldırıyorum onları...sen benden yitmede ben beklemesini bilirim... şimdi yatar gibi yapar bu gözler iyi geceler yüreğime dokunan insan...!!!
   01 Aralık 2010 00:11 

bir dalga öyle vurduki kıyılarıma  az önce ne taş kaldı ne kum dedimya darma dumanım gecelerde...!!! 03 Aralık 2010 09:57 


canıma ruhuma sevgi şefkat kattığın halde neden canım acıyor anlamış değilim :(:(
06 Aralık 2010 21:46 

Hayatta en çok özlem duyduğum iki şey şefkat vede sevgi idi,  şimdi sadece SANA özlem duyuyorum gayrii sevgininde şefkatinde adı sen oldun06 Aralık 2010 21:54

hani karanlığın sonundaki ışığa gebedir ya umutlar işte o hallerdeyim beee...!
15 Aralık 2010 10:04  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder