ASİCE...!!!!

Bu bir asinin bloğudur.. ve ziyaret ettiğinize göre sizdede biraz asilik var demektir...! Hoşgeldiniz de sefalar getirdiniz de iyi b.k yediniz di mi

4 Ocak 2011 Salı

o bu şu falan filan [30 Temmuz 2010 10:03]

ben kimim? kimim ben harbiden neyim neciyim, neyi seviyor neyden nefret ediyorum..
bu soruları başkaları taraffından sorulur genelde iş okul aşk meşk falan filan sorarlar, oysa ben kim olduğu kendime sürekli soruyorum...
ben hayalleri umutları olan sıradan biriydim.. zamanla hayallerim vede umutlarım sönmeye başladı
sorgulamayan haykırmayan hakkı olanı almak için direnmeyenlerin çoğunlukta yaşadığı bir ülkede
yok olup yitip gidenlerdendim... hayat benide savurup fırlattı bir tarafa..şimdi bir çok kişi tarafından sevilmeyen arızanın tekiyim,
giyimim,sözlerim,saçım başım oram buram muhakkak birilerine hep ters düşmüştür.. oysaki ben hep bendim,tek tutkusu
olan bir BEŞİKTAŞ hastası
müziğin her türlüsünü seven dans etmeye bayılan bazen dağılmak, bazende hüzünlenmek, bazende sohbetti koyulaştırmak için içmeyi seven bir deli
insanları kadın erkek ayırmadan hep fazla sevmiş aşk içinde dostluk içinde hep tek taraflı fedakarlıkta bulunan bir salak bazen
duygusallığı vede erotizmi seven ama aşırı seks olayından nefret eden duygusuzcaa hissizce
yaşanan şeylerin bir fahişenin yaptığından farklı birşey olmadığını düşünen biri.
sorunlu çocukluk vede ergenlik geçiren birinin normal iyi bir aile kızı,
(bu iyi bir aile kızı tanımı hep aklımı karıştırmıştırya neyse)
argodan uzak hanım hanımcık biri olmasını beklemek saçmalık.. yaaa benii neden böyle kabul
etmiyorsunuz neden illa kendim olan benim üzerime
illa kendi istediğiniz bir ben yaratmaya çalışırsınızki.. neden sizin sevdiğiniz bir ben olmak
için çaba harcarımki ..
öyle davrandığımda nasıl sevebilirsinizki beni oysa bu yapmacık sahte bir ben olacağım...
ben kendimce bir hayat biçimi yaratmışım
ve onunla yaşamayı seviyorum size faydam dokunmadığı gibi zararımda dokunmaz ki nedendir bu gerilmeniz..
bunları umursuyormuyum ki sanki ,evet malesefki umursuyorum nalet olsun...!
çünkü sizleri bazen kendimden bile çok seviyorken düşündüklerinizi
umursamamam zor bee... beni böyle sevdiği ve yaşamak istediği haliyle sevebilmeniz dileği ile...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder